Vi søker anleggskoordinator!

Er du nevenyttig, løsningsorientert og en god arbeidsleder? 

Da er det kanskje nettopp deg vi ønsker oss som vår nye anleggskoordinator/riggeansvarlig! 

  • I forkant av festivalen vil du som anleggskoordinator ha ansvar for enkelt vedlikehold av festivalens område og faste infrastruktur, samt planlegging og koordinering av mottak av innleid infrastruktur.
  • I oppkjøringen mot festivalen har du ansvar for opprigg av telt, gjerder og annen midlertidig infrastruktur. Du vil også være arbeidsleder for festivalens anleggsstab og frivillige i forbindelse med oppriggsarbeidet.
  • I festivaluka har du ansvar for å lage vaktplaner og delegere ansvar med din anleggsstab, slik at man sørger for oppfølging, bistand og nødvendig vedlikehold underveis.
  • Etter festivalen er det tid for nedrigg der du har en egen arbeidsleder du bistår med nedrigg og koordinering i forbindelse med tilbakelevering av leid infrastruktur og utstyr.
  • Hele veien jobber du tett med daglig leder og produsent, samt også øvrig administrasjon. 

Vi ønsker oss noen som kan jobbe fra minst 30. juni til 20. juli, men har du anledning til å begynne en uke eller to før det, er det også bare fint. 

Du må ha sertifikat klasse B. 

Lønn etter avtale.  

Arbeidssted er på Riddu Riđđus festivalområde i Manndalen. 

Tror du dette er noe som passer for deg, eller har du spørsmål? Ta kontakt på [email protected]. 

Image